Głównej zawartości

Kronika

29.04.2017

Gliwice – godz. 18,45 wyjeżdżamy z małym poślizgiem ok. 60 min.A z nami przesympatyczni kierowcy, panowie Piotr i Witold.

30.04

godz. 10.00 jesteśmy w MogilianoWenoto – szybkie śniadanie, toaleta i pociągiem jedziemy do Wenecji.
godz. 10.45 jesteśmy w Wenecji. Rozpoczynamy marsz na plac św. Marka. Z placu tramwajem wodnym z powrotem na dworzec i o godz. 17.45 żegnamy upalną Wenecję, jesteśmy z powrotem przy autokarze. Wyruszamy w dalszą podróż do Pragelato.

01.05.

godz. 2,00 jesteśmy na miejscu w Alpejska Baza Szkoleniowa Fundacji im. Anny Pasek w Pragelato. Alpy piemonckie przywitały nas mrozem i śniegiem.
Pobudka o godz... 12.00!!! Za oknem 30 cm śnieg, a my delektowaliśmy się śniadaniem do godz. 14.00. Z pełnym brzuszkiem i uśmiechem na twarzy wyruszamy na podbój Pragelato. Super zabawa, ćwiczenia na ścieżce zdrowia, rzucanie śnieżkami dużo uśmiechu i radości. Niestety przegraliśmy z topniejącym śniegiem. Przemoczone buty, skłoniły nas do szybszego niż planowaliśmy powrotu do stacji Bazy.

02.05

Wycieczka do Monte Carlo. Wczesna pobudka, śniadanie i odjazd. Długa podróż z fantastycznymi widokami. Nagle inny świat, zatłoczone małe uliczki, w porcie jachty jak z telewizji, samochody takie, że nie znamy ich nazw, kilkakrotnie przejeżdżamy budowaną trasę F1 (bo nie ma wolnych miejsc na parkingach). Po ok 2 godz. mamy parking, możemy zwiedzać miasto spacerując a nie z za szyb autokaru. Późno wróciliśmy. Idziemy spać. Jutro gramy pierwszy mecz w Turynie.

03.05

Turyn. Po obowiązkowych zakupach w sklepie Juwentusu ze zmiennym szczęściem rozgrywamy pierwsze swoje mecze. Chłopcy pokonali a dziewczęta przegrały ze swoimi przeciwnikami. Powrót do Pragelato.

04.05

Rozpoczynamy pakowanie, porządki w bazie i żegnamy się z gościnnym Pragelato. Przed nami mecz w Moncalvo i w Padwie, oraz zwiedzanie Werony. Do domu zawitamy w niedzielę 7 maja. Z łezką w oku ostatni raz spoglądamy na szczyty Alp. Wyjeżdżamy z nadzieją, że przyjedziemy tu znowu.

Dziękujemy Zarządowi Fundacji im. Anny Pasek

Zobacz galerię zdjęć z pobytu w Pragelato